Contactmaker

“Mensen werken met mensen!” “Van contact naar verbinding”

“Ze kopen de vent en niet de tent”
“Ze kopen de vrouw en niet het gebouw”
Bovengenoemde uitdrukkingen zijn al “eeuwen oud”. De huidige verkoop heeft alles te maken met het creëren van relaties.- Hard selling is uit, hart selling is in!

Verbinden is mijn passie en missie!

Mijn rol: spreker, trainer, coach, facilitator, procesbegeleider, inspirator, contactmaker, schrijver.
Ik verbind mensen waardoor mijn missie gezamenlijk kan worden uitgedragen!

Ik haal het maximale naar boven in groepen en individuen.
Ik richt mij op eigenheid, passie en talenten.

Probleemstelling leadwerving, klantbinding,:
Bedrijven investeren veel tijd en geld aan leadwerving, klantbinding, etc.
Bij deelname aan beurzen en evenemente wordt veel budget verspild door de volgende redenen:
– Potientiele leads lopen je stand voorbij.
– Over de samenstelling van een team van mensen op de stand is onvoldoende nagedacht.
Optimale uitstraling en aantrekkingskracht worden dan niet bereikt. Gemiste kansen!
– Er wordt minimale aandacht gegeven aan klantbeleving.
Vreemd daar 80 % van beslissingen op basis van emoties (=door beleving creëer je emoties)wordt gedaan
– Er is onvoldoende voorbereiding en follow up
– Bezoeker ervaart zoveel oppervlakkige contacten dat hij/zij enkel de standhouders heeft
onthouden die een goed gevoel/ervaring/ beleving hebben meegegeven. Alles is gunnen!
– De standmedewerker beschikt over goede kennis van product of dienst,maar vind het 1e contact maken moeilijk

Oplossing:
– Wij werken met een team van professionele contactmakers die contact maken leuk vinden. Die de ander weten te raken!
– Wij denken met je mee in het creëren van optimale beleving.
– Vooraf bepaalde doelen en resultaten, afgestemd op je huidige marketing-en sales doelen.
– Plan van aanpak: voorbereiding, beursdagen en follow up voor optimaal resultaat.
– Eventuele beurstraining “verkopen vanuit je hart” (meer resultaat en beter gevoel)
– Meedenken over samenstelling van team van mensen op de stand.
Mensen laten doen wat ze leuk vinden en waar ze goed in zijn.

Resultaat:
– Creëren van optimale klantbeleving (know,like,trust,buy ).
– Betere relatie
– Meer rendement
– Creëren van ambassadeurs
– Optimale klantbinding
– Optimale gunfactor

Wil jij plezierig en effectief contact ervaren neem dan contact op om de mogelijkheden met elkaar af te stemmen.

“Onze pure contactmakers zijn gewoon zichzelf”

Ruud Brouwer
T: 0644670573

window.$zopim||(function(d,s){var z=$zopim=function(c){z._.push(c)},$=z.s=
d.createElement(s),e=d.getElementsByTagName(s)[0];z.set=function(o){z.set.
_.push(o)};z._=[];z.set._=[];$.async=!0;$.setAttribute('charset','utf-8');
$.src='//v2.zopim.com/?1jVDID28AmlHbwnQ2IbF2RMnvVuKK7B9';z.t=+new Date;$.
type='text/javascript';e.parentNode.insertBefore($,e)})(document,'script');

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s